dinsdag 8 januari 2008

Uitgedaagd

Zet ik vanochtend vroeg mijn PC aan, ben ik uitgedaagd door zowel Jetje als Mirellab om een vragenlijst in te vullen. Vooruit dan maar....

1- Beroepen die ik heb gehad:
* Babysit, tomaten plukken, zaterdaghulp bij de Hema, assistente bij een verloskundigenpraktijk.

2- Films waar ik geen genoeg van kan krijgen:
* Blues Brothers, Priscilla Queen of the desert en Legends of the Fall

3- Plaatsen waar ik gewoond heb:
* Den Haag, Heerlen, Den Haag

4- Favoriete tv-programma's:
* Project Catwalk, House, Camping Life, Het Blok.

5- Favoriete eten:
* Psinazie, zuurkool en alle toetjes!

6- Websites die ik elke dag bezoek:
* Sancho, castlefest, Elf, Zylom.

7- Plaatsen die ik graag zou willen bezoeken:
* Barcelona, Londen, Berlijn.

8- Favoriete kleuren:
*Paars, blauw, lila, zwart. De laatste tijd ook groentinten.

9- Namen die ik mijn kinderen had willen geven:
* Ze heten Mink Ortwijn Raango en Zier Alewijn Erik.
Een dochter had Kiki Moira Zelle geheten. Maar aangezien ik 40 ben en slechts 2 handen heb om de mannen vast te houden bij het oversteken , blijft het bij de jongens. Dat is al leuk en druk genoeg.

Nu, ik geef de uitdaging door aan Hekkie.

Geen opmerkingen: