donderdag 10 april 2008

Pimpen....




Tja, er ligt nu een Xavier in wording, maar soms wil je toch even iets anders dan je naaimachine. Bij een internetwinkel had ik een paar vreselijke schoenen gekocht. Die zijn voor onder mijn uniform op het werk op de verloskamers. Door een anngeboren afwijking loop ik namelijk makkelijker op hakken dan op platte schoenen. Deze schoenen waren 5 euro. Nu heb ik ze bewerkt met de studs van de hotfix. Nu zijn ze nog fouter dan ze al waren.....

Daarbij een t-shirt met de print "Proud to be fout". Ook dit t-shirt heb ik bewerkt met de hotfixstones. Deze schoenen en dit t-shirt samen doen het volgens mij wel aardig bij een witte broek en uniformjasje. Het brengt weer wat humor in het uniform. Dus als je nou toevallig vanmiddag gaat bevallen en je ziet dit t-shirt naast je bed: dan ben ik het.

Geen opmerkingen: